About Me

My photo
aku bagaikn anak kecil dan sebtg pena. penulisan yg ntah ape isinya. lakaran yg ntah ape coraknya. sekejap lonjong sekejap bulat. tetapi aku masih mahu menari-narikan pena ku. tari-tari isi hatiku +__+

Tuesday, February 10, 2009

Mendaki Puncak Bulan

akulah pendaki
yang mendaki sepenuh hati
seketika aku berhenti
mengelap peluh dahi
dadaku berombak lagi
tak sabar temui harapan tinggi

hadirku telah dikhabarkan
janji akan aku kotakan
menemuimu dgn sebuah harapan
walau aku keletihan
aku cuba teruskan pendakian
ditemani aku dgn degupan
doakan aku si hamba Tuhan

dipuncak akan bertemu
harapan ku cuma satu
hampir dgn bulan dipuncak itu
menggapaimu?
aku belum tentu
andai kau perlukan aku
hulurkan aku tali ke langit itu

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates