About Me

My photo
aku bagaikn anak kecil dan sebtg pena. penulisan yg ntah ape isinya. lakaran yg ntah ape coraknya. sekejap lonjong sekejap bulat. tetapi aku masih mahu menari-narikan pena ku. tari-tari isi hatiku +__+

Tuesday, February 10, 2009

Ingin Ke Sana

tertarik-tarik aku kesana
membentak-bentak ingin pergi
bagaikan tercari-cari sesuatu
bagaikan sesuatu menunggu

bertemankan rasa yang ada
aku melakar garis kesana
bertemankan rasa yang ada
aku warnai hari-hari bersama

adakala lakaran garis itu bagai terputus-putus
fikiran mula berputar ligat
terhayun ke kiri kanan ruang
apa benar ini yang sedang aku lalui?
apa benar ini yang sedang aku warnai?

manusia yang sangat aku senangi
manusia yang sangat aku sayangi
mungkin ini yang menarik-narik aku kesini
mungkin ini yang aku tercari-cari

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates