About Me

My photo
aku bagaikn anak kecil dan sebtg pena. penulisan yg ntah ape isinya. lakaran yg ntah ape coraknya. sekejap lonjong sekejap bulat. tetapi aku masih mahu menari-narikan pena ku. tari-tari isi hatiku +__+

Tuesday, February 10, 2009

Jiwa Jiwa Luka

jiwa jiwa luka
yang menjerit-jerit
yang meronta-ronta
walau kedengaran suara
tak siapa yang ambil kira

jiwa jiwa luka
yang terhiris-hiris
yang tergores-gores (bkn gores dan menang tau)
walau menitis darah merah
tak siapa tau jiwa itu marah

oh! tak perlu lagi berbahasa indah
oh! tak perlu lagi berlapik lidah

biar aku rasai letih jiwa ini
biar aku tanggung lemah jiwa ini

biarkan kunang-kunang itu menari dititi
biarkan rama-rama itu terbang tinggi

aku akan tetap berdiri sendiri
biar pun tak siapa fahami
jiwa jiwa luka ini

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates