About Me

My photo
aku bagaikn anak kecil dan sebtg pena. penulisan yg ntah ape isinya. lakaran yg ntah ape coraknya. sekejap lonjong sekejap bulat. tetapi aku masih mahu menari-narikan pena ku. tari-tari isi hatiku +__+

Sunday, May 17, 2009

Kandang Kenangan

satu hal yang aku paling tak suka..
kisah silam yang tak kan pernah kita kembali lg ke masa tu. kenangan2 silam yang smua org akan ingat sampai bile2. halnye,
kawan aku si kecik (gelaran utk dia) dok sibuk g upload gamba zaman2 uitm dulu. masing2 dok komen2 mengimbas kembali zaman2 dulu. yang aku, tengok gamba dgn penuh perasaan sampai kan meremang2 bulu roma. (teruja)
sbb aku sgt rindukan zaman dulu. terasa nk gelak2 beguling-guling pn ada, terasa nk menangis pn ada.
aku terasa mcm aku dlm kandang yang terkunci rapi. kemudian aku di bawa ke tempat2 dulu yang penuh dgn kenangan pada diri aku dan kawan2. zaman aku dan kawan2 mula bertapak untuk hidup. zaman2 awal remaja kami. tp aku cuma terkurung dlm kandang kenangan, tp tak dpt kembali kenangan tu.
terasa sgt lah tension. sbb jiwa ku meronta2 utk ke masa silam. dpt pegi sekejap pn jadi la. tp.., smua nya tak mungkin akan terjadi. mati idup balik pn aku (dan smua org) tak kan dpt kembali ke waktu dulu.

*aku yang sgt rindukan zaman dulu. sob.. sob..
AD110 / AD111

ayushuhaimi

1 comments:

CEOMesinTaip said...

~ayU...............kO menambah tahap kesedeyan aku weh....aku sangat sedey..melelh air matO takmau berenti..~

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates