About Me

My photo
aku bagaikn anak kecil dan sebtg pena. penulisan yg ntah ape isinya. lakaran yg ntah ape coraknya. sekejap lonjong sekejap bulat. tetapi aku masih mahu menari-narikan pena ku. tari-tari isi hatiku +__+

Thursday, May 14, 2009

Award Dari Miss Iva

Actually aku tak brape pasti motif game award ni. Ni smua dari Miss Iva (http://missivasaionji.blogspot.com/) dia yang mempengaruhi aku buat mende ni. Anyway, thx. Aku on je. Bkn ada masalah ape pun kalau buat ni. hehehe. ^_^

Syarat2 menerima Award ini:

1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
- pasti.

2. Copy badge sebagai award anda
- sudey.

3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
- sbb perempuan akan jd ibu kepada anak2.
- sbb perempuan akan jd isteri kepada suami.
- sbb perempuan adalah kaum yang mulia.
- sbb perempuan bole make-up cantik2.
- sbb perempuan bynk aksesori comel2.
- sbb perempuan bole ngade2.
- sbb perempuan pun bole buat ape yang lelaki bole buat! ^__________^

4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda
- maaf saya tak brape nk ada girl-friends kat blog.

ayushuhaimi

1 comments:

CEOMesinTaip said...

~ohO..mekaceh sebab wat taG~

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates