About Me

My photo
aku bagaikn anak kecil dan sebtg pena. penulisan yg ntah ape isinya. lakaran yg ntah ape coraknya. sekejap lonjong sekejap bulat. tetapi aku masih mahu menari-narikan pena ku. tari-tari isi hatiku +__+

Thursday, April 23, 2009

Ayu Love Nature - 3






























Location : Gunung Besar Hantu, Jelebu, Negeri 9
Description : Mendaki gunung bersama Anak Alam Backpackers
Camera : Nikon D40x
Extra : Aku sgt teruja bila ke gunung ni. Sambil mendaki, aku tak henti2 rasa bersyukur pada tuhan sbb bg kesempatan pada aku utk melihat panorama indah dari puncak gunung, dpt aku lihat penghuni hutan belukar yang mungkin jarang2 org terokai. Pelbagai jenis tumbuh-tumbuhan. Dan ada yang aku sndr tak sempat snap sambil2 mendaki. Keselamatan lebih penting. ^__^
ayu.shuhaimi

2 comments:

Suffian Salim said...

ok lawa gile...huhu

Anonymous said...

oh thx ar dude. ^_^

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates